Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  Jiří a poslední změna proběhla před 7 měsíci, 3 týdny.

  • Autor
    Příspěvky
  • #14252 odpověď
     Jiří

    Měl jsem několik vozidel zn. Renault, teď je to 2. úplně nové auto co jsem si koupil, a už nikdy!!!
    Měl jsem u dvou posledních Grantour a Fluenc zkušenost tu, že jsem byl s vozidly více v servisech než na silnicích. A hledně POZOR, nikdy nejezdtěte do opravny Renault na Zličíně. Vozidlo vám neopraví, požadují peníze za vymyškené závady a náhradní vozidlo vám nepůjčí. Takto jsem tam jezdil i půl roku, stále na závadu nemohli přijít, vytáhli ze mne 5.000,- Kč za různé výmysly, které jak se ukázalo vůbec chybu motoru neukázaly jako opodstatněné.
    Zastání u Renault pro ČR – ŽÁDNÉ, jsou s nimi jedna ruka. Vaše reklamace nevyřeší ani o to nestojí. Jde o byznys.
    RENAULT UŹ NIKDY. Dávejte si na ně pozor. Nejedná se o profesioánlní přístup, ale jsou to podvodníci.

Odpověď na: Renault – už nikdy
Osobní informace:




© Svolávačky.cz

Svolávací akce poprvé zveřejněny v angličtině v rámci Týdenního přehledu notifikací RAPEX Generálním ředitelstvím pro zdraví a ochranu spotřebitele Evropské komise na oficiální stránce Evropské unie "Europa" prostřednictvím Rychlého výstražného systému EU pro nepotravinářské spotřebitelské výrobky (RAPEX) http://ec.europa.eu/rapex © European Union, 2005 - 2017 Oficiální kontaktní místa členských zemí a zemí EFTA-EEA poskytují informace v těchto týdenních přehledech. Podle ustanovení Přílohy II.10 ke směrnici o všeobecné bezpečnosti výrobků (2001/95/ES) nese odpovědnost za informaci notifikující strana. Komise nepřebírá žádnou zodpovědnost za přesnost poskytnutých informací. Český překlad: © Svolávačky.cz, 2016 - 2017. Odpovědnost za překlad původního textu nesou Svolávačky.cz

or

Log in with your credentials

Forgot your details?