This topic has 0 odpovědí, 1 hlas, and was last updated před 8 months, 3 weeks by Jiří.

  • Autor
    Příspěvky
    • #14252 Reply
       Jiří
      Host

      Měl jsem několik vozidel zn. Renault, teď je to 2. úplně nové auto co jsem si koupil, a už nikdy!!!
      Měl jsem u dvou posledních Grantour a Fluenc zkušenost tu, že jsem byl s vozidly více v servisech než na silnicích. A hledně POZOR, nikdy nejezdtěte do opravny Renault na Zličíně. Vozidlo vám neopraví, požadují peníze za vymyškené závady a náhradní vozidlo vám nepůjčí. Takto jsem tam jezdil i půl roku, stále na závadu nemohli přijít, vytáhli ze mne 5.000,- Kč za různé výmysly, které jak se ukázalo vůbec chybu motoru neukázaly jako opodstatněné.
      Zastání u Renault pro ČR – ŽÁDNÉ, jsou s nimi jedna ruka. Vaše reklamace nevyřeší ani o to nestojí. Jde o byznys.
      RENAULT UŹ NIKDY. Dávejte si na ně pozor. Nejedná se o profesioánlní přístup, ale jsou to podvodníci.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
Odpovědět: Renault – už nikdy
Informace o Vás:




© Svolávačky.cz

Svolávací akce poprvé zveřejněny v angličtině v rámci Týdenního přehledu notifikací RAPEX Generálním ředitelstvím pro zdraví a ochranu spotřebitele Evropské komise na oficiální stránce Evropské unie "Europa" prostřednictvím Rychlého výstražného systému EU pro nepotravinářské spotřebitelské výrobky (RAPEX) http://ec.europa.eu/rapex © European Union, 2005 - 2017 Oficiální kontaktní místa členských zemí a zemí EFTA-EEA poskytují informace v těchto týdenních přehledech. Podle ustanovení Přílohy II.10 ke směrnici o všeobecné bezpečnosti výrobků (2001/95/ES) nese odpovědnost za informaci notifikující strana. Komise nepřebírá žádnou zodpovědnost za přesnost poskytnutých informací. Český překlad: © Svolávačky.cz, 2016 - 2017. Odpovědnost za překlad původního textu nesou Svolávačky.cz

or

Log in with your credentials

Forgot your details?